Skansen :P

Bilderna från skansen (:

haha... vet att det ää ganska sent för de här men har lovat irre Olle
att jag skulle ladda upp minst 4 bilder xP


vi börjar mä den hära:

Här väntar Emeli på taget xd
(aa.. vi har åkt tåg ända till stockholm åå tbx.. jobbigt! men ändå kul xd)

när vi vänta på bussen i stockholm så fanns det typ as många cyklar ;p
det var lite roligt säger vi xD

För första gången fick jag använda en sån här (:
dom var as coola tkr jag :D    ;)


bilder som jag tog i bussen påväg till Skansken:




skansen:

Emeli åå jag blev jätte törstiga så vi drack lite 'Öl' xD


hallojj! xD

Här kmr djuren:

Nån konstig sak :S

piggsvin elr vad dom nu heter xD

Cool uggla (h)

Björn (:

björn igen xD

En älg :p

Älg-unge xD

Ren



den här lilla saken åkte vi på xd
det var ganska tråkigt men ändå xd
+ så kostade typ 30 spänn för bara några få minuter ;o


Innan vi drog hem så drog vi till Mac Donalds :D


det här är allt som var kvar när vi hade ätit klart xD

mm... det var nog alla bilder som var as roligaa ..
säger vi ;)

men nu måste jag dra eftersom har lovat att fixa irres blogg xd

checka in den vettjah! :D
http://ericaofc.blogg.se/ ♥

Kramar    // Elizzz Såklart! :D ;*