I Taket lyser sjärnorna <3

Har nyss sett den filmen :D
Supernajjs men sorglig :(
Handling:
Jenna är en helt vanlig tonåring som oroar sig för allt det vanliga. Bröst, finnar och killar XD
 Det är bara det att hennes mamma är sjuk i cancer..
 Att hon dessutom är ganska ensam i skolan gör inte saken bättre ;O
 När så den snygga och populära Ulrika kommer in i bilden förändras allt :P
 Med ett spirande tonårsäventyr å ena sidan och en döende barndom å den andra, står Jenna plötsligt inför ett svårt val.
Really really svårt xD

Men ajja .. den ää najjs ;)
så alla borde kolla pö den :D
okey.. den ää et år gammal typ.. kankse mer för att jag såg den förra sommaren :P
så venne hur gammal den ää xD

men iaf...
Här kmr bild :D


Som ni såg nyss så funkar det att ladda upp bilder igen !!! ;D
Fetma vad glad man blir XD

Imorgon ska jag kolla på 17 Again :D
Kmr bli superkul ..
ää typ min favvofilm ;P

Men nu ska jag lyssna på musik åå nörda meii för en gångs skull mä IMVU :D
hehe ..  får typ 100 invitningar per dag -.-
så nu ska jag ge alla en chans xD

Men SeS!
kankse bloggar mer sen ;)