Ny mobil ;D

jao.. ska stx få en ny mobil..
men har inte bestämt mejj för vilken mobil jag vill ha D:
så om ni har förslag elr rekomenderar nån mobil så ääre bara att höra av sig elr kommentera :D
vill jättegärna ha det ;P

men för tillfället vill jag iaf ha en sån här ;

:DDD
elr en svart sån där ;P
Den mobilen ää ganska bra .. för på den så kan jag lixpm vara inne på internet hemma helt grati :D
åå ibland på vissa ställen så kan jag mobil-blogg m.m :D
åå knapparna ää väldigt sköna ^^

Men iaf..
Har ni några bra tips å sånt så kontakta mejj .. ;)
har ni ej mitt mobil nr så ääre bah fråga om de..

JUSSTE!
om ni ska messa mejj elr nåt ..
så skriv gärna ditt namn efter att du har skrivit det du skulle skriva..
t.ex 
"HeiiHeii ! Vad görs?   //Amanda"
hehe .. snodde Amandas namn där lite :P
Men det går väl bra vah Amanda? ;)
annars äre bah åå säga till (:
men ajja.. så skriv erat namn efter FÖRSTA smset :D

Tack för allt
åå CHAO!