New Yoooorker! :D

Hejj pö er !
har inte kunnat blogga på hela dagen för att jag knappt harhaft tid ...
Har varit med Irre hela dagen :P
jao... Vi drog till skärholmen först för att jag skulle kolla om jag kunde fixa mina minnen
men gissa vad xD
Jag glömde dom xD
HAHAHA
men äffaren var visst stängt så vi gjorde andra saker :P
Irre drog med för att hon skulle kolla om hon nappa ett större minneskort till möbben :)
åå det gjorde hon :D
Vi Drog Till New Yorker oxå ;p

först så var vi bara där för å se om det fanns något extra fint att köpa (tror jag)
men vi typ prova massa kläder å så istället typ (?)
hjeahjeahjea :P
Det var najjs! :D :thumbup:
Köpte där en ganska så fin klännig som jag kankse ska ha på skolavslutningen? XD
Vet att det är lite tidigt för det men tror inte jag kmr hitta en finare ;)
Donken drog vi till oxå! :D

Det var najjs , fast vi hade inte tillräckligt (stavning) med pengar till menyer så vi fick ta cheeeesburgare istället :D
Detta var vad vi beställde:
5 Cheeseburgare
2 läsk
2 små pommesfrites
1 Hot wings
:D
åå det var fett nice ;)
2 cheeseburgare till Irre å 3 till mejj :D
Jag vet att jag är fet .... men orka bry sej :D
för om man inte gillar mejj här i svergie, kan man alltid åka till Arfika ;D
(dom som har sett 1000 gr starkare fattar :D)
Ajja ....Efter Donken drog vi hem till mejj , å hemma kolla vi på

Sen så kom Marcus (granne) å vi börja spela BH :D
Efter det drog marcus å Jag å Irre bara snackade å försökte skicka låtar i möbben å så :P
Sen kolla vi på Minuten (sista avsnittet tror jag?)
å E.M.D var med :D
Det var fett cöölt å dom kom fett långt oxå :P
Sen efter the minut (xD) så drog vi upp till min data å kollade på Vampire Sucks :P
Fast vi hann inte se hela för irre skulle dra D:
åå nu håller jag på här å skriver lite :P
jao... men ska dra nu å dunka musik 8)
så buebue xD

#1 - irre

tack för bästa dagen på länge <3