Panama :)

Helllluw!
for det forsta vill jag bara saga att jag inte har dom sista bokstaverna i svenska alfabetet! :(
det e drf jag skriver sahar xD
ajja...
just nu ar jag i panama! :D
det e fett fint har att jag dooor xD
det ser fkts lite ut som new york :)
med d hoga hoghusen xD
assa guuud, hatar att skriva sahar xD
haha, sorry.. men har inga bilder idag heller :(
for att jag inte har min data just nu utan anvander en data som man lanar typ xD
 haha iaf !
har ska jag vara i panama tills imorgon tror jag (?)
sen ska jag dra till Colombia :D
det kmr nog bli kul...
a jusste , jag har glomt a sasga nat viktigt ...
Jag e sjuuk... a jag har vart det i typ 3 dagar nu xd
aa jag sagar bara arr det suuuger!
jag e inte sugen a ata nat(a vi ater pa resturang a sa varje dag)
jag har bajjs ont i magen 24/7 D:
m.m
vi ska nu om typ 5 min dra till mac donalds, men jag e verkligen inte sugen D:
det suger XD
a min mage e typ uppblast helatin oxa ....
buhuuu:(
jusste jag dromde om det xD
min mage alltsa..
det va ingen rolig drom, for jag dromde att den egentligen inte var uppblast, utan att det var en bebis darinne!!!!!!
a att ni vet vem va pappan :o
och "i" drommen var jag lycklig xD
asssa creeeeeepy drom assa!
haha xd
nog om det xd
omg!
irre logga precis in!
sa maste skriva till henne , sa byeeee!
TEEHEE!