Nicaragua dag 5 :D

Haluuuu!
här e jag .. fortfarande i nic xD
haha!
nä men just nu sitter jag i "mitt å malalas rum" , på en säng med datorn :)
har precis installerat modemet för att få internet å har läst några bloggar å så...
å de flesta bloggar var mysko XD
nä men som typ Linns, hennes blogg gick inte att hitta XD
Irres blogg stog det en grej som gjorde mejj ganska ledsen :(
åå på hofoshos blogg gick inte att visa bilderna XD
det va lite stört xd

Det e supervarmt i nicaragua säger jag bara!
klockan e typ 21 å värmen e som på sommaren i svergie,
så kan ni nog tänka er hur d är kl typ 13 på dagen!
ojojoj! XD
åå vet ni vad? jag har vaknat varje gad vid 6-tiden :o
på morgonen alltså, automatiskt xd
det e läskigt fktst XD
haha

vet inte vad jag ska göra just nu D:
kan inte vara med kusinerna typför att:
Yuli håller på med sin bebis
Kenni tränar inför sin quinceniera
å Yasse e där oxå xd

funderar på att lägga mejj snart.. men venne säkert :s
btw. imorgon ringer mamma! :D
fett najjs, har inte snackat med henne på ett tag xd
bara med pappa typ xd
hm.... vad ska jag skriva om?
kommer inte på nått just nu XD
men ajja.. n kan få några bilder :D
det e säkert verkligen inte så många för att jag knappt har använt mobilen xd
vad ska man ha den till lixom xd

Fågeln som typ bor här :)
den e jättegullig, å jag har klappat den!
värsta coolt xD

typ andra dagen jag var här såg jag hänor, på tråd!
dom klättrade på träden...
åå när jag fråga om det sa dom att hönor sover där ;o
jag bah: "ofta?" XD
men det e sant xd
haha xD
men nu ska jag dra, så hejdå! <3