hm... Visum? :S

Halåå! :D
har precis kommit hem från S-Tälje, där jag har tgit kort till nåt pass elr nåt xS
Kortet blev sådär om jag får säga det själv :)
bara att jag har huvudet snett och jag hade störd frissa :P
men jag visste inte ens att jag skulle ta kort xD
va hos MaCrus å spela, sn kom mamma å sa att vi hade bråttom till s-tälje xd
jag bah:"ööh..okej.." sen drog vi ...
är tog vi kort sen stack mamma å jag fick vänt där på korten i typ 7 min tror jag..
Sen drog jag till Tåget som nsart skulle gå, jag satt mejj längst bak å som tyr va va det tomt överallt :D
då satt jag mejj på en e plats(se bild)
sen när jag va vid hamn kom värsta snygga killen å satt sejj snett emot mejj .
å jag bah OH MY GASH!
åå dog...
å han lyssnade typ på techno elr nåt :)
 han satt sejj brvd mejj lixom! :D
han kunde ju sitta nnån annan stans ...

O=Jag
X= han
•=människor

Å han bor i Järna! :D
haha, men nu ska jag dra å eställa pizza :D
så chao! ;D