Min data e paj D:

så kmr ha typ lite ploggpause i 2 månader XD
åsso omg XD
fast när jag kan kmr jag ju såklatr blogga ;)
typ om jag får tillgång till en data :D
som inte e ofta >.>
det suger ! D:

men iaf....
venne om jag ska vara med Irre Idag, hon har inet svarat på sms, misstänker att det e
för att hennes mobil e död som den typ brukar, elr att hon ää på konfan :P

Imorgon har jag HK-prov :D D:
venne hur det blir o.o
Ville först att jag å ösa skulle vara nån dag å lixom aa... komma fram till nåt å kanske göra d XD
men venne . tror hon hade fullt upp elr nåt o.o
japp... jag har en känsla att det kmr gå åt skogen imorgon , fast det kmr endå bli gott! XD
haha, '
Me + Åsa = Failgott :D
haha ^^

Lördag: Pappa ska ha fest här :P
venne hur många som ska komma, med typ 20 hittills som har bekräftat XD
Så det blir mkt dunk här sen xD
Sen kmr Carolina oxå! :D
wihoooo....

Söndag : inte säker men tror att jag ska va med alex å dom :s
inte seker, annars kanske jag e med irre elr nåt :P
om hon vill P:

åå det blöev ett as långt inlägg nu o.o
haha! XD
tkr jag iaf :3

Yes!
förresten!
idag hade jag Eng prov å det gik åt skogen med hörförståelsen D:
bajjskutt oxå!
bajs på cpt!
haha , tror nog sara e den som fattar ;)
Yes, me nu så ska jag vänta på irreee hehe
chao!

gammal bild på förrförra sommaren <3
sakna :(
TEEHEE

#1 - Sarreh ♥

O HERRE MIN JESUS.

FY FARAO VA FUL JAG ÄR!!! XD