Ballong

 
 
 
 
 
 
 
 
Första helgen efter att skolan har börjat hörni!
känns skönt !
Hela den här veckan har varit rätt så okej , det är efter skolan som har varit problem för mig ,
har varit så himla trött och har velat sova hela tiden..
än jag ensam om det ?
Jag har iaf kanske sovit 2 timmar på 2 dagar efter skolan denna vecka :)
de e coolt , brukar annars inte kunna sova mitt på dan .
fast antar att det ä bra för när jag vaknade efter dom dära 2 timmarna så var jag ännu tröttare än vad jag va
innan jag somna ., fast det gick över efter ett tag :)

idag hade vi ballong utsläpp i skolan , å jag måste medge att det var så mkt tråkigare än dom anda grna o:
De va kmr färre ballonger (de va scaniaballonger o.o), vi fick sjunga på låtar jag inte kunde,
och så hände det typ ingenting ...
TRÅKIGT!

kanske ska gå på bio lite senare (:
venne vilken film bara.
aja, vi får se vad som händer  :D
Jag ska nu göra en grej jag inte brukar göra å som jag bara har gjort 1 gång tidigare i sommar o:
Hmmmmmm....