Dag 10 - Det här gör mig glad + dag 11 - Det här får mig att skratta :)

jao.. inte skolan iaf, haha!
Förutom rasterna dårah...
Det tkr jag verkligen e roligast i skolan å jag tkr det e mkt värt,
 men ibland får jag inga raster typ D: xD

Annars äre väl, jag venne.. kompisar gör mig glad :D
iaf när dom e glada :)
Sen att dansa e kul :3
Å kolla på roliga videos! XD
Va med Linn e oxå feett najjs!
även fast jag knappt träffat hene../:
mend et ska det bli ändring på! :D
hoppas jag iaf :)
haha!
Pengar gör mig oxå glad :3
Men gladast gör mig nog Irre :)
hon hör så att jag skrattar typ hela tiden och hon har världens roligast skratt ♥
Hone värkligen feta najjs! (Y)

Hihihi ^^

(gammal bild)
´
sen e roliga personer roliga oxå x)
HAHAAHAHA!
ajja!
hihih

#1 - irre

Aww jag blir rörd :'D <3

Älskar dig <3