Fick färre läsare rekordsnabbt :3

hejsan alla som blivit gamla å trötta på att läsa min blogg... xD
haha!
nej men har inte bloggat på 1000 år å de känns riktigt skönt på nåt sett c:
snackade med sara lite innan att jag inte har bloggat >.>
inte mitt fel ... xD
har haft fullt upp säger vi c:
de har vart mkt grill,plugg å död Elizzz :c
har fått min moppe btw :D
den e trevlig :D
men nu ska jag faktiskt gå å plugga franska o.o
har så himla sjukt mkt att gör till på fredag D: D:
Igår pluggade jag seriöst SO hela dagen -.-
vi hade en stor historia grejja som skulle in idag ..
blev klar som tur va , men slutet blev dåligt XD
idag ska jag plugga Franska å göra en bok om mig själv o.O
De ska vara inne imorgon x.x
Sen imorgon ska jag plugga NO som en gris xd
har typ 3-4 punkter kvar på SK -.-
de suger ...
Men nu ska jag plugga!
ska försöka bli klar så snabbt som möjligt så att irre kanske kan komma :D
(hon sticker till göte på fre :c )

Chao!