Lida Kampen

Bonjour!

Kom precis hem från skolan, elr aa.. skola var det nog inte, det var idrottsdag typ :)
Elr aa.. typ..s:
Iaf.. Idag var det "ettornas dag" på ett ställe som heter Lida där vi klassvis skulle tävla mot dom 
andra ettorna, det var fett kul :D
det va typ staffet och vi gjorde saker som Irlänsk Juafton (även kallad Nork Fylla), gå på styltor,
åka skidor m.m .
Här e när Linnea K kämpar sig fram med styltorna ↓
 
Alla klasser fick en t-skirt med olika färger för varje linje, vi fick orange som ni ser, fult :p
Efter Alla staffett-grejer så så käkade vi lunch, vi fick varmkorv å nån vitaminjuice , och jag som gris jag var
så åt jag 3 st medans alla åt 1 elr 2 xD
haha nejmen jag fick en korv av Miran så de va najs :D
Efter lunchen kvarstod det 2 tävlingar.
Göra en berömd byggnad och Dragkamp.
Vi i klassen gjorde The Twin Towers, vrf vet jag inte och det gick väl sådär .
vi vann väl inte den tävlingen så att säga :/
men spela roll, det var roligt :DDD
Och efter det berömda byggnaden så slutade vi :)
här kmr bilder :D ↓
YÄÄY :D 
haha.

Nejmen nu är jag hemma och är as trött!
vill bara sova men ska spara sömnen till ikväll/natt istället ;)
Ska nog kolla på film å senare så ska jag städa lite, elr så blire tvärtom , haha :)
Vi får se!
SVEJS