Samhälle

Hejhejheeeeej

Sorry sorry sorry!
Jag har heeeelt glömt bort bloggen som vanligt men jag ska bli bättre!
Det har varit väldigt hektiskt i skolan men nu börjar de bli mindre plugg så tänkte passa på, 
även fast jag skriver det här inlägget på lektionen, men men! XD

Har samhällsekonomi just nu och det går lite segt, är jättetrött och längtar till alla ♥-dag!
Ska gå på speeddejting i skolan så på kvällen ska jag påå dejt med min prins :*
Tagga :3

Idag har jag ingenting planerat, fick nyss reda på nästa lektion är insälld!! :D
kommer ha 2 timmars hål, sedan 20 min mentorstid, och sedan en timmes rast.. ;)
Nice! Hatar ändå historia.... Vi håller på med nationalism som jag tycker e helt onödigt.
Vår examination på historian kommer bli rollspel XD Tagga XD
Undrar vad min roll kommer vara, haha.
men ska lyssna nuu !
håller på med plan- och marknadsekonomi, samt blandekonomi.. yääy