Måndag

Ja ni hörni ...
En sån här jobbig måndag har jag inte haft på länge , mina ögon är helt döda,
dom är seriöst nästan såhär : x.x
haha, nästan iaf! 
Somnade vid halv 3 inatt , kanske drf ?
sen så har denna dagen vart sååå sjukt jobbig!
idrott fanns med på skolschemat idag oxå T.T
Fast de var killerball idag , å det är ju kul :D
även fast det inte gick as bra, menmen ...

Längtar så himla mkt tills jag får en ny dator!
det ä sjukt , att jag har överlevt utan den i 3 månader nu :)
men nu behöver jag den som mest. saknar musiken som tusan , åååh D:

Egentligen ska jag plugga SO, men så kommer det antagligen inte bli eftersom att jag säkert 
kommer att tuppa av nääärsomhelst .
antagligen där uppe på matta som jag tkr är så gosig :3
hehohohihh
Jag orkaar inte skriva mer så ni får ha det lika tråkigt som jag antagligen kmr ha !
Buenas Noches Amixx :)