I liked it.

Gokväll:)
är helt död just nu ._.
mina ögon orkar knappt hålla sig uppna å hjärnan kmr närsomhelst somna..
Min Praovecka har iaf varit riktigt bra! :)
Praoade hos min farbror som är chef till ett företag och det var riktigt nice! :)
va typ hans sekreterare lite halvt :D
fick lite kontorsjobb ixå , typ skriva ut massa papper, häfta papper kolla så att det är rätt papper,
sedan söka på personerna som finns i papprena , bocka av några, eeh... håla papper XD
betala räkningar å skriva över på nån grej som tog flera timmar! XD
men det va kuuuuul! :D
det va asum , å det va min kontors jobb dårah ....
annars har jag väl följt med å skoppa papper! xD
hahah nejmen typ :3
åkt till ställen för att kolla saker , ätit fett najjsig mat , men vet ni vad jag mer har gjort? :3
Jag börjar ju kl.9-9.30 å jag kmr alltid dit vid 20 över, å då är han oftast nyvaken elr precis ätit
så jag får kolla på tv medans jag väntar(elr väntar på honom alls) :D
en dag fick jag kolla på tv i 2 tim XD
haha , annars ibland när jag inte har nåt arbete att göra (han säger att jag va snabb på saker)
så fick jag surfa elr göra lite vad jag ville :D
sen så läste jag oxå den sista Darren Shan boken som jag var helt fast vid...
Omg .. den va så bra, läste ut den udag ,påvägen hem ..
de sista av det sista.. känns lite sorgligt fkt :/
har ju läst dom böckerna sen 5:an . och nu har jag läst ut den 12:te och sista boken ,
känns wierd, fast på ett bra sett ! :)
Idag fick jag 500 spänn av min farbror som tack för all hjälp frästen!!! :D
omg jag blev så glad :D
sen fick jag 100 av min farfar att köpa big macs för, han vet hur mkt jag gillar donken(sen jag va liten)
aa :D
600 spänn mer nudå! :3
ASUM !