leva hälsosamt är inte min grej

ja, rubriken säger allt och jag tror nog de flesta av er vet det redan.
jag är nog den mest ohälsosamaste av alla mina vänner ... xD
men , vad ska man göra? jag försöker iaf.
jag har börjat skriva in allt jag äter i en app som heter health S elr nåt där jag ska typ skriva allt jag har ätit så ska jag försöka öppna ett mål. Jag har inte satt nåt mål, appen gjorde det och det är att jag ska äta under 1761 kalorier per dag för att uppna målet. självklart har jag inte lyckats med det, ni vet ju hur jag är. Ser jag nåt gott elr blir jag sugen på det så skaffar jag det direkt! Typical me...
Jag ska iaf nu framöver försöka klara målet varje dag , vilket jag antagligen kmr göra under helgen för då äter jag mindre typ.
aja nu ska jag sluta babbla om det, måste sova!
Godnatt!