Min helg

Har lite bilder jag tänkte dela med mig av för jag orkar inte skriva värsta långa inlägget.
+ så har jag psykologi så har inte så mycket tid heller XD
 
I fredags var jag barnvakt åt mina 3 kusiner som är crazyy. det var fett kul å fett värt det, väldigt mysigt :3
Vi kollade mest på film å åt pizza, det var i princip allt XD Trodde det skulle vara mycket jobbigare för har varit barnvakt åt dem förut, men dem var inte lika jobbiga så det var ju skönt :)
 
Lördags
I lördags vaknade jag av att mina kusiner skrev å höll på att banka och bråka och skrika. Dem t.o.m gick ut å stod utanför fönstret å försökte väcka mig XD
Jag åt frukost å sen så åkte jag till Emilia för vi skulle fira Tessan :)
Jag mötte Mikkis påvägen å vi gick och köpte ingredienserna inför en tårta vi bakade å en Aloevera(mango) till Tessan som älskar de :P
Hos Emilia bakade vi tårtan å åt den, sen så kollade vi lite på idol å typ 20 min av Maleficent(den faila) å efter det spelade vi lite 500 med musik, yäy xD
Åkte hem vid halv 5 för jag och irre skulle ha Spelkväll så mötte henne påvägen hem å när vi kom till järna så gick vi till Ica och köpte lite godsaker å såklart vindruvor <3
När vi kom hem åt vi  köttbullar med mos och efter maten gjorde Irre The Ice Bucket Challenge :D
Det var kul, gå in på hennes insta om ni vill se videon ;) 
Hon heter ericahaag på insta :)
Efter det kalla badet spelade vi å det gick fett bra :D
För mig iaf, inte hon... hon fick 27 killsXDXDXDXD
EFter att vi hade 
 kört en omgång så kollade vi film vilket var The Other Woman :)
 
På söndag vaknade vi väldigt sent, typ vid 1-2 tiden, kommer inte rioktigt ihåg å vi år frukost :)
Kommer faktiskt inte iåg så mycket av morgonen, bara att vi gick ut till studdsamattan och var där lite, sen så såg vi en fett äcklig spindet som var fett fet, vilket är den som är på bilden ovanför.
Usch
Vid 3 tiden åkte vi till Stälje då jag skulle träffa Linn och Irre skulle träna med sin pappa :)
Det var fett längeen jag var med Linn så det var fett nice :D
Vi gick till kebabhouse där hon bjöd mig på en kebabrulle och guuud vad gott det var <33
Efter det gick vi lite i centrum å bara snackade tills vi hamnade vid maren och började frysa lite så efter ett tag gick vi in till mc donalds och jag köpte en glass å så bjöd jag linn på pommes som hon var sugen på xD
Vi var kvar i mc donalds ett tag å sen så tog jag bussen hem.
Hemma så kom douglas till mig och jag vi kolla på film och yt samt så gjorde vi brända mandlar :)
 
Det var nog min helg!
Bye! :D