Nyårsfest ? xD

Sorry för den dåliga uppdateringen !
Men jag har inte haft tillgång till data elr orkat xD
hehe ...
då kanske ni undrar vrf jag inte har mobilbloggat...
åå det ää för att min mobil dampar (tror jag?) 
nä men den trådlösa internet ää bajjs här hemma för att d ää så många people
som använder den -.-
åå d där mä datan ... som jag berätta i förra inlägget så ä min data störd o.O
D ää den fortf XD
hahah , pappa har inte orkat lagat den ..
Laaaaaaaat som syrran XD
HAHAHAHHAHAAHAH!

ajja....
nu kmr en bild på en åsna xD
hm...
det gick tydligen inte :S
men det ää säkert för att jag använder pappas gamla data som ää bajjs ..

men nu glömmer vi det åå börjar snacka om idag....
Vi ska typ ha någon slags Nyårsfest :/
det har vi typ varje år :o
Pappa tvinga mejj oxå att ta på mig en klännig :(
visar vilken det ää sen när min data funkar ;)
japp ...
så just nu ää det "lite" fullt hus :/
hahhao xd
Men ska försöka fixa d där mä trådläsinternet åå ska
jag tvinga på pppa att fixa min computer xd
 hihi
Det var ungefäär 1 halvår som pappa fixa den sist xd
åå den ää bara 1 år hihih ^^
men nu har jag fått nya gäster .
Så SeS :3