bloggen har cp-damp-ryck! XD

jaa! :(
har gjort typ 3 inlägg dom här dagarna , å idag såg jag att ingen av dom har kommit upp D:
jag bajjsa verkligen! D:
åå orkar inte skriva om det xd
så stackars er!
hehe, nä men gissa vad som händer med mejj ?
jag dööör!
har 100000 myggbett!
nä men egentligen exakt exakt 118  ;o
åå emeli har bara fått 2 st XD
*asg*
men det läskiga är att mormor säger att man kan få en sjukdom som heter typ
malaria elr nåt å då blir man fett sjuk ;o
å jag vill verkligen inte bli sjuk på min semester lixom xd
haha, just nu väntar jag på några som ska komma från en stad som heter Rama xd
dom å några fler ska träna till kennelis fest xD
asså dom ska dansa xD
det låter stört xd
men iaf, dom e kul :D
haha xd
nä men nu ska jag säga hejdå för jag inte vet vad jag ska skriva om xD
så byee