Änligen liite fritid :D

Hehe...
har inte kunnat blogga för att jag har varit väldigt upptagen idag å så....
Skolan har varit fett najjs idag :D
Sara ää tbx å jag har saknat henne så mkt
Så skolan var FETT!
Synd bara att en viss person var typ sjuk D:
å Linn oxå!!! :(
Elr hon stack typ på näst sista lektionen för att hon inte mådde bra D:
Bajsa på henne! >:)
men hon kmr imorgon iaf :D
Det ää ju bra ! :D
hmmm......... vad har hänt i dag råh(i skolan) :s
JUSSTE!
idag på lunchen var det blä mat ! D: xD
elr jao..jag åå linn käka inte, men Sara gjorde TYP det (:
haha, hon käkade typ en sked först elr nåt, sen så va hon inte sugen längre (venne vrf) åå det såg ut som hon hålde på att komma på ett sånt där "depp-anfall" :o
så jag försökte rädda "anfallet" så jag började göra/leka "flygplanet" med maten XD
Det gick inte så bra, men kul var det iaf :D

haha :D
(märkte nyss att Pea var med på fotot? xD)
Sara käka bara 1 sked D:
antingen äre för att jag suger på leken, elr för att maten var blööö!
elr nåt annat xd
hahah men det här ää bevis på att maten ää blää!

Usch ;s




#1 - Irre

Fyfan vad äcklig maten ser ut XD