Vänta lite till..!

snart, snart mina vänner har jag en dator igen! :)
längtar *_*
men det var inte det jag ville säga! :p
Jag har nämligen precis precis blivit kär , i en kille på Yt :'(
nejmen kollade precis på den här å jag föll på marken , bokstavligen , föll...
DE VA EN CP SLADD I VÄGEN SÅ ATT JAG DOG.
Fick bara lite ont på armen som tur va .
Btw. tappade mobilen i snön idag , omg , jag typ dog.
Den va alldeles blöt å jag trodde den skulle gå sönder T.T
senare så skulle jag lyssna på musik men högtalarna på telofonen funkade inte!
jag fick panik å stängde av mobil å lät den va i 5 min elr nåt (egentligen typ 2. )
sedan satt jag på den , å tack å lov så funkade dom !
Pjheeew!
Jaja, jag blev kär i denna kille:



om jah skaffar en kille nu i jul så skulle jag vilja att han sjöng den för mej :') 
SeS♥