Jag Är Lycklig nu <3

Att Ha haft inbrott är verkligen experience om man säger så , har lärtt mej utav de :)
Mina vänner har vart där , har oxå fått en ny vän som är riktigt snäll! :)
Dessutom e han nära (y)
Jag är inte beroende av datorn längre , däremot är jag väl lite beroende av internet ,
utan de skulle jag inte klara mej xD
lixom mobil, tv å massa andra online saker..
Jag har börjat gå ut lite mer , de är skönt :)
spenderat lite mer tid på min favorit ställe å sånt :)
å så har jag kommit tbx till mitt miljö tänkade igen har jag märkt xD
hahaha!
Jag är riktigt nära på att få dom sakerna jag vill ha å jag längtar verkligen !
nu på tisdag så ska jag hämta upp mitt spel å då äre bara att köra å vänta till Jul <3
Imorgon är det fars-dag , venne vad jag ska köpa till daddi men når blire väl för jag ska ändå till Södertälje ,
ska ha dans i 3 hela timmar när vi egentligen har i 1,5 tim o.o
haha så aa , vi börjar kl 3 = att jag ska upp tidigt imorgon :P
måndag har jag 3 saker att lämna in (som jag inte ens har kommit till hälften av ) å 2 prov , yäy ...tagga..
+ så flyttar farmor utomlands den dagen oxå så det är väl bra :D
Haha, alla e typ glada för det , att äntligen slippa det?
snälla alla i familjen är , verkligen  xd
omg o.o
Jag skulle va med anton på tisdag ..
haha , aja vi får se hur det blir :D
får väl antagligen börja spela på onsdag ist :))
Asså gud vad jag längtar till allt ! :DD
men idag blir det bara massa plugg plugg å plugg , men det är värt det , för resten av detta år kmr jag ha merci! <3

fetto babe <3