That moment When...

Du lyssnar på texten av din favvolåt för första gången å inser att den handlar om precis vad som händer just nu , asså ow maj gad ...
Gud vad jag älskar den :'33
somsagt, jag har börjar lyssna på rock .
det dära lugna har jag tröttnat på , fast de finns ju fortf kvar några jag gillar..
Har oxå slutat lyssna på svensk rapp å gått över till engelsk ..
Yeah 8)
Kollade på Toy Story 3 idag å började grina på slutet , jag e sten .. ;)
Nejmen den va bra !
så ska snart ha toy story maraton ((:
I helgen tänkte jag sticka till en kompis som skulle ha shrek-maraton men jag har typ utegånsförbud på lördag ?
Det suger ... å på fredag kan jag inte :/
så de e lite synd :(

ikväll blir det New moon som gäller ! ;D
det går på kanal 5 kl 9 ikväll :)
det är typ nån grej att de går en twilight-film varje dag tills på fredag tror jag :P
så igår såg jag Twilight, älskar låten på slutet som jag en gång i livet drogade ♥

aa , venne vad jag ska säga.. skolanflyter på förutom att jag snacka med Bjarne idag å han sa att jag tkr att jag borde skaffa en NO-kompis typ XD
som inte är linus,pea elr anton ... hehe
Jao.... Han sa oxå att han tkte de skule va perfa om min granne va den NO-kompisen ._.
för vi kan "höja" varandra xD
hahahah :PP
jaaa.. nu ropar pappa på mat så jag ska gå nu :)
C-ya blöggish :))