Dag 14 - Dåliga vanor.

That's a really nice question!
men gillar inte att svara på sånna heller.
men iaf , nån dålig vana jag har är nog att jag är careface typ heeela tiden å de kan ju va
jobbigt för personer omkring mig, utanför skolan alltså, när jag e ensam, själv.
om jag är med någon är jag bara oftast mig själv, sedan i skolan turnar jag till en feta trött elev
som bara vill sova , elr lyssna XD
haha , nån annan dålig vana är att jag alltid vill bestämma annars får man sina konsekvenser.
De har jag nog praktiskt taget lyckats med otroligt nog XD
haha, sedan en annan dålig vana är att inte berätta hela sanningen , elr jo det gör jag , men inte HELA sanningen.
jag har saker jag döljer , men det är oftast "vita döljningar" XD
haha sant o:
sen att jag inte har några känslor :(
det kan suga ibland, fast de fiinnss na fördelar ;))
aja, de va nog dom viktigaste!
BYE