Orkaaaa

Vet att jag suger på att uppdatera, vet det.
MEN.... jag har fkt ett liv!!
hahahaha.. not.
joråh... men lixom orka blogga lixom jaooo
nje men alltså jag venne. jag e nästan aldrig sugen på att blogga å anledningen till att jag gör det nu är för arr jag inte vet vad jag ska göradom här sista 20 minutrarna som finns kvar, 
sedan ska jag lägga mig! :)
haha , bra planerare va?? ;))

Inatt sov jag hos D å vaknade idag 8 o.o
seriöst.....8?! XD
aldrig att de händer i vanliga fall x.x
hahaha , iaf .. De va väl nice att vara där :)
faast fick typ bara 6 timmars sömn... kmr va helt mördad den här veckan som kmr alltså xD
önska mig lycka till! XD
kmr antagligen sova på alla raster å SO-lektioner å köra Yolo-style när coffe å bjarne inte ser mig yoo ;)
but that probably not gonna happen' 
Har en dålig tendens att hålla på ännu mer när jag e trött x.x
typ störa andra, hehe .
Great.
Jag behöver massageee.
Den här veckan ska jag plugga as mkt Spanska... as mkt..
har 2 prov näst-nästa vecka (probably 3) å de e bara på språk..
nej.. fkt 4 o.o
tror jag ska ha SV-NP-Prov O.O
tror vi va grupp 3 o.O
oh maaiii... tagga 4 prov!
Yäääy! XD

fml...