Poor little body

Tjenixen!
här sitter jag i min gästsäng å softar med lite music jao!
käkar oxå lite kola, om nom nom :)

min kropp e helt död ... 
mina armar/axlar?( från bänkpressen), mina ben och mitt huvud >.<
As jobbigt x.x
En kille från klassen(Daniella) döda mig så nocka huvet fett hårt igår.. har tydligen fårr 3 bulor x.x
*wild hardstyle music appears*
waiit....
*kollar spotify*
*byter låt till nåt chill again*
Back ;)
ja... kroppen!
har värsta blåmärket på benet som gör fett ont att jag typ får damp på för kan inte sitta på min vanliga
bhudda-position ibland ...å såhär ser den ut:
great huh?

ja.. kmr nog antagligen ta 1 vecka tills mitt ben mår bra igen x.x
://
och ehm... jag e totaltpank nu!
wiihoooo!
slösade mina sista pengar på munkar idag x.x
men de va så värt de <3
5 munkar .. hahah xD
Idag har skoldagen varit helt okej fkt :)
inte jobbat så mkt på lektionerna dock... men det gör inget XD

imån ska jag vara med D efter skölan..jusste...skölan...
imorgon kmr någon grupp ha nationella PROV x.x
oh maaaiii... e fett nervös, även faast jag vet att de inte e min grupp som ska göra det..
men ändå... x.x
Inläsningsdag imorgon oxå. Det betyder att jag ska till spanskan som vanligt å sen så måste jag till
svenskan oxå... å ska antagligen.. om jag hinner... göra nåt åt mitt projekt på träslöjden :)
men nu ska jag göra nåt annat å passa på den tiden jag har kvar tills klockan slår 20:30...
då blire dags att plugga lite spanska!
GREAT
nån bild från igår ;D :*