SHLUUT

GO kväll mina damer å herrar!
precis kommit hem från dansen, de va sista danslektionen.
bu. kmr få vänta till agusti elr september :(
så funderar på att gå undersommarlovet på en sån där grej man går i flera dagar i streck typ?
det verkar fett Nice :D
Så om en kille som heter Emil ska dit så ska jag nog oxå de :3

Yes, inläsnings dag idag.. fick nog inte så mkt gjort.. elr bara på förmiddagen.
hade spnaska å NO då, sen på eftermiddagen så va jag bara allmänt supertrött å orkade ingenting..XD
tyvärr så påverkade det Douglas som ville typ jobba , hehe.

Efter skolan va jag med Irre. De va nice, vi snackade, fixa upp studdsmattann å lagade middag ,
det va asum å maten bleev super god :3

Oui Oui..
har fastnat i ett nytt mobil spelsom heter typ test your friend elr nåt å man fasntar typ verkligen !
man kommer typ inte därifrån xD
alla bar gör å gör, fast de e väl kul :)

men hörrni ...
ska sova nu tror jag fkt , Så godnatt ;3