Uppvisning

Go kväll go kväll :)
Har änligen satt mej på sängen med datorn igen !
åh så skönt, hade glömt bort hur de va förr.. för kanske ett år sen då jag satt vid 
datorn dag efter dag efter dag.. typ varje dag .. det känns fett skönt :3
jättetrevligt fkt. 

Har iallafall sovit hos irre inatt , det va super nice :)
Det va ett tag sen jag va med henne.. hon har vart i Cypern å efter det har de bara hänt
grejer x.x
vi var iaf... först hade vi Genrep med dansen på oktoberteatern å de va väl nice :)
fast vi inte bästa gruppen den här gången :/
det var några från kristinas grupp som ägde ut oss, fast det är inte så konstigt, det
var ju kristina lixom x.x strängaste å stördaste dansläraren jag har varit med om !
Efter Genrepet stack vi till Irres lya (köpte slush påvägen ofc :3333)
å där snackade vi tankade film å åt. efter maten så mätte vi mig å grejer till balklänningen ...
Å ja... jag ska gå, tyvärr. I sista sekund på D's födelsedag visste jag inte vad jag skulle ge honom,
då kom pappa på idén att aah, gå med honom på balen. så det vart hans "3:dje" födelsedagspresent :)
Iaf.. efter mättningarna så kollade jag å irre på film å vi såg this means war å scooby dooooooo 2 :p
hehe .. men vi orkade inte se hela SD så vi  gick å la oss :3
ja.. väl på sängen snackade vi ett tag innan vi la oss ;p

Idag så vare ju då dags för föreställningen !
jag va fettotaggad hela dagen å de kändes som jag skulle göra bort mej . men aah..
de va inget jag tänkte på hela tiden xd
Första föreställningen gick åt skogen för mej .. mitt hår va ivägen hela tin, tappade bort mig ett par 
gåånger i början å jag gjorde solot för tidigt...
men ajja ... Andra förestälnningen var mkt  bättre :3

Efter föreställningen fick jag skjuts av Emil hem , fett nice å när jag kom hem hängde jag lite med 
famlijen fkt :)
det var nice. vi t.o.m provade mammas bröllopsklänning som hon gifte sig med för typ 20 år sen XD
den va fett ful ... mamma tog kort på mej i den... ska be om den sen kan ni få se den :)
Sen på kvällen så har jag varit lite med dogge :)
å vid 8-tiden så körde alla grannarna (+några kompisar) burkenhär hemma :)
De va as nice å de va länge sen jag hade träffat vissa så det va fetma :33
vi "lekte" ute i ungefär 2 tim :D
wihoo ^^
här kmr lite bilder från de :


Sen vrf  jag inte bloggat på 3-4 dar är för att i torsdags firade vi D's födelsedag så vi bowlade med han,
Lucas å hans tjej å sen senare hade vi övernattning hos hans farmor med dom + Anton :)
Jag kom lite senare typ vid 11 tiden men de va nice ändå :)
vi var typ uppe till 4-5 tiden, haha o.o 
XD
sen när jag vakna så sov douglas men jag typ väckte honom , hehe .. på sätt i vis iaf XD
aah.. när jag klev upp var jag tvungen att sticka hem på engång för sen skulle jag till genrepet :)
så aah .. 
det är vad jag har gjort under dehär dagarna :)
de va nice :3

Men nu ska jag poppa poppisar så ni får ha det trevligt, CYAA

btw. Sandra (lucas Tjej) va nice :)