halloween partyy

hejsansvejsan!'
har haft en fett najs helg dock så har jag sovit så fruktansvärt dåligt så jag är rädd att det ska påverka hela den nya skolveckan.
har hänt så mycket med Douglas oxå.
Han har det tufft å jag försöker verkligen finnas där för honom men det är svårt. jag har ju inte varit med om det. men väntar här på att han ska skriva till mig igen och säga att allt gick bra.
hoppas att det gjorde det♥
har i stortsett spenderat hela min helg hos Douglas. det har varit kul, dock
så gjorde inte vi så jättemycket i fredags för att i fredags efter skolan var jag med Emilia och Mikaela hemma hos mig och dom var här till typ halv 9.
Det var as kul och vi spelade Gta och BH å haha. måste bara säga att Emilia ägde, hon är en riktig mästare på att köra bil och spela trummor. ..;) hahahaha
Vid halv 10 åkte jag till D och vi kollade klart på Idol och sen spelade ett sällskapsspel med hans familj som hetet Panik, av den får man verkligen panik. man blir så stressad att man inte kan tänka xDD
och jag förlorade såklart. hade aldrig spelat det och jag fick dåliga frågor XD
Efter det gick vi och la oss.
vi snackade lite o m hur han  skulle göra med det han håller på med just nu och sen så somnade vi.

Igår vaknade vi väldigt tidigt för att vi skulle upp tills Stockholm och köpa halloweendräkter till kvällens halloween fest och jag köpte typ nån muslim grej medans dogge köpte en hästmask. hahah vi vart fett snygga xD
Jag orkar inte berätta mer för att fått kramp i fingrarna av att skriva dehär på mobilen. så vi ses♣ de vart även lite lan, haha