hör drar det sig

swiiiiioooouuung
yo. måste bara säga att jag redan lider av mitt misstag jag gjorde under sommarlovet. att inte plugga. oherre.
så jobbigt.
har ett svenska tal som tydligen ska vara klart imorgon som jag inte ens har börjat med. och ska redovisa den på torsdag och den ska även vara 3 min lång. sen mpste jag läsa några kapitel i en bok och typ 2 i en annan. matten måste jag oxå göra, men sist men inte minst. jag har PJ prov på torsdag. ett jättestort prov.
jag är inte redo. på riktigt, jobbigaste veckan hittills. får se om det går att klå igen denna månad.
ska sova nu därför att jag somnade 3 igår och jag e halvdöd just nu. och de flesta vet vad som händer om jag knappt sover... jag blir sjuk.
det är nästan faktiskt det enda sättet att få mej sjuk på. det är sömn. då får jag feber å grejer. men inte om jag har frysit ihjäl as mkt elr om jag är med sjuka personer. det tkr jag e bra. men det gäller att vara pigg!
nu ska jag iaf sova. Godnatt♥

#1 - Tessan

Haha, jag tror att denna vecka klådde den där veckan ;) elr så kommer 49 klå allt... :O