Höstlov!!

Hejsan!
hur är läget ?
bra? grymt bra? aha... nice...
Själv är jag både glad och ledsen... glad för att det är höst lov och att vi BARA kommer ha
ett prov veckan efter höstlovet, yääy :D
Men ledsen för att jag fick tillbaka mitt företagsekonomi igår.
Alltså jag vart så sjukt ledsen! jag fick "fel" på saker jag redan visste och var säker på och p.g.a 
av det fick jag D... seriöst.. men ska snacka med Emelie efter höstlovet och klaga.poo on her face.
annars har jag fått tbx matten då jag fick C ^-^
det var ett jättesvårt prov, det var typ bara 2 som fick B och ingen som fick A.
Men de flesta fick C, som jag! ^^

Tänkte börja blogga nu under höstlovet eftersom att jag inte kommerha något att göra, alltså inte
typ resa någonstans XD
dock kanske jag gå ut med tjejerna och göra nåt som att bowla :3
ska bara vänta tills studie bidraget :)
Imorgon kommer irresova över så venne om jag skriver, hehe. 
men nu ska jag sova iallafall. så buenas noches!
bild från pumpatävlingen i onsdags! <3