I Was Born

 
Tjena tjena !
ligger i min säng i mitt kkolmörka rum å lyssnar på musik. lite länge sen man gjorde det faktiskt.
Somsagt, Irre sov över hos mig igår å de var fett nice :D
Vi har spelat Zombies såklart å de var nice, de gick rätt så bra igår men idag gick det inte lika bra xD
Fast vi laddade ner nya banor så dom provade vi oxå å dom var fett najs , antagligen för att det är nytt men ändå :P
vi har även bakat äppelpaj,, den var god. bara att den vart lite platt, men endå,hahahah XD
innan vi satt in den i ugnen, yeee 

Vi kollade på She's the man som jag hade sett för nån månad sen fast den var ändå as kul, typ garvade hela tiden kändes det som , å irre dog typ för Channing Tatum haha :)

Irre har iallafall stuckit för några timmar sen och jag har typ kollat på en "film", det är egentligen en serie men visste inte ens det förns typ slutet de stod att den skulle automatiskt till nästa avsnitt när det avsnittet jag var på slutade . jag vart lite sur för jag orkar inte kolla en hel serie, det har jag inte tid med. Säger vi...
Nej men har faktiskt mycket plugg nu under höstlovet.
Ska läsa en halv bok på engelska(usch) och har typ 30-40 frågor på historian att svara på x.x
och några "typ"-frågor oxå... fyyyy.
Sen ska jag skriva en presentation om mig själv som jag ska redovisa. mmm vad kul! XD
Men nu har jag fått gäster så ska hälsa på dom, 
Hare gött!!