Skola imorn :(

Usch blä fyy
Påsklovet har gått så fort.. alldeles för fort :(
superfort.. :(
men har hunnit göra rätt så mkt ;D
Jah har vart på Åland t.ex. med Douglas familj(mamma) å det var väldigt trevligt :3
Bara att jag hela tiden funderade på om Åland var finskt eller svenskt. Douglas mamma och
Erik sa at det var mest svenskt, men jag tkte det var konstigt eftersom att man använder Euro där o:
och det som förvirrade mig mest var att Åland har en egen flagg aå allt å jag kmr inte ihåg vem, men
någon sa t.o.m att Åland var ett eget land! XDXD
men de äre inte, när jag kom hem kollade jag upp det och det var finskt ;)
Douglas som halv-blundar och hans läskiga glass
En anna grej jag har gjort är att ha en jättemysig onsdag och torsdag men Irre och Adam :D
Vi spelade gokart i stockholm å det var fett awesome! :D
Dock så vann adam med 3 hundradels sekund >:(
Efter gokarten åkte vi till Sickla udde tror jag det var å åt på donken å sen gick vi på bio och
såg Rio 2 ! :D den var jättebra och fick mig att skratta ett par gr ;)
Eftersom att adam vann gokarten så skulle hans pris vara en kebabrulle från kebabhouse,
så efter bion åkte vi till s-tälje men när vi kom fram så var det stängt :/ Men vi bjöd honom på
Chili cheese ist på donken, haha xD
Sen åkte vi hem till mig å bla bla bla XDXD
orkar inte berätta mer, det är sent och vill sova XD
måste vakna 6 imorgon för min buss går 6.50, så ska sova :/
Godnatt <3
 
btw. har nationella munliga i engelska imorgon och har inte bestämt mig vad jag ska snacka om..
Great..
Det finns en bra grej med skolan imorn, å det är att jag får träffa dehär p de andra brudarna, wihoo!
Crazy crazy