Rollspel

hellojsan mina läsisar ;)
idag har det varit en rätt okey dag. började 8.30(vilket e fett tidigt) å slutade 11.30(vilket äger) :D Hade bara 2,lektioner vilket var samhälle och historia, på sam fick jag typ inte så mkt gjort för jag snackade med tjejerna(och mikke) rätt så mkt, sen på historian gick det rätt så dåligt. Fast det var kul :) Vi hade rollspel om berlinkonferansen/kongokonferansen och alla skulle vara ett specielt land, det skullr vara 3 personer i varje land å jag var Portugal. Det gick helt okey, doch så visste jag inte att vi skulle ha rollspelet idag så hade inte pluggat nåt å var helt oförberedd, det var lovisa i min grupp oxå så det gick inte så jättebra, men för den tredje personen(vilket var Elias) gick det fett bra för, han hade pluggat de så han hade koll, vilket fick mig lite illa till mods att jag imte var förberedd, han vart typ lite irriterad å sa att jag skulle plugga till nästa gång xD hehe. aa. xD

Stack hem när vi sluta å när jag kom hem(tog typ 1,5-2 timmar därför att inga tåg eller bussar gick..,) så satt jag mig vid datorn å spela litr WoT :) de var nice :3
Efteråt kom lille Douglas till mig å vi myste lite å sedan hjälpte han mig med tvätten :3 Efter det gick vi till han :)

btw. jag skriver det här inlägget på mobilen å vill ni veta en konstig sak?
jag har skrivit hela det här inlägget på samma % batteri på mobilen xD Började skriva när jag hade 3% å har de fortf o.O
NAAAJS ÄNDÅ!
Haha men nu blir det sov dags å vad jag hittar på resten av veckan :) Tänkte gå på bio på fredag med min älskling å kanske se LEGO FILMEN :D woohoo!
aja vi ses! chulululu! ;D