TJANA

TJÄNA TJANA
ÄR i skolan just nu och det går så himla seeegt!
Har fått tillbaka Matteprovet vilket gick åt skogen och sen har jag fått reda på vad jag fick på min Engelska redovisning vilket gick lite bättre. Har fortfasrande engelska och vi ska skriva en inlämning på Cause and effects om rökning vilket ee feett jobbigt. Har inte ens börjar och den ska vara inne i veckan x.x
Jag får hoppas att det kickar in senare för jag vill gärna få typ C på den här, annars blir jag ledsen :(
De andra har redan skrivit en halv sida så jag är lite efter, men kan skylla på att jag har varit sjuk en lektion så det är därför haha.
 
ÅÅÅh vad jag är hungrig!
hmm... vad blir det för mat? ska kolla wait..
Det blir Kyckling biffar med potatis :)
Sluta om 3 min, tagga!
mageeen bara kurrar och ingen märker haha, de är så inne i deras inlämning XD
 
Aja nog om det, efter skolan ska jag ringa SL och kolla om dem har fått in min plånbok(tappa den på bussen för nästan 2 veckor sen) och om dem har fått tbx den, ska jag åka och hämta den, om inte så ska jag följa med D å klippa sig :)
han har fått fett långt hår så det var på tiden! hehe
Hoppas det inte blir för kort bara för det blir så konstigt då XD
men aja nu har jag slutat engelska så byeeee!
Tagga MAT!