STEFAN LÖFVEN

NÄ MEN TJÄÄNAA
 
ville bara säga heeeej. och säga att jag nu har insett att jag inte kan tvinga mitt knasiga gäng att slutaläsa min blogg vilket känns weird. Hoppas ni är nöjda..!
Tänkte iaf snacka lite om politik idag, inte för att ni kanske bryr er, men jag gör de, så hmmpf!
 
Idag hade jag redovisning i svenska och samhälle om Socialdemokraterna. Låt mig säga det utan konstigheter...
DET GICK ÅT SKOGEEEN :((((((
Det gick verklige superdåligt, även fast jag kunde min text jättebra heeelt utantill och att jag hade en 
bra grupp att redovisa för. men jag vart för nervös. fick värsta pressen när jag stod där framme och framförde mitt tal. Jag hade bara en viss tid på mig, läraren tog tid, och som ni vet har jag ju scenskräck, eller aa.. har haft det förut så mitt hjärta bara bultade å dongade som en studdsboll det var helt craazyyy.
Inte mist att Casper stressade mig lite så att jag kom av mig i texten och jag började svettas som ett troll.. xD
Inte mitt bästa tal om man säger så och talet gick på övertid.. XD
Men aja! Nu kan det inte gå sämre iaf vilket känns skönt som tur är  :')
Och nästa tal är inte tidigare än på fredag x.x
Då jag oxå ska snacka om socialdemokraterna... fast på engelska..YÄY..... Nope.
Jaaag kommeer dööö, vi är en grupp på 4 personer och jag är typ sämst av alla... dem andra äger, vilket känns jättebra verkligen..*host*
Försöker öva redan nu men det går inte så bra. Suger på att uttala siffror så jag t.o.m googlar hur man uttalar t.ex. 2012 XDXDXDXD
helt crazyy
Det där är inte hela min text heller ifall ni undrade, har typ 200 ord till som jag inte tänker öva på idag. 
 
Aja , nu har ni fått veta lite om vad jag har gjort idag och nu ska jag  fortsätta till mitt pluggande som går väldigt väldigt flitigt ;)
BYE
 
Här får ni för att ni kamerarape:ar mig :*