Spanska

Hej mina fina :)
Idag har dagen varit sådär :/
Pea har varit depp å typ vägrat prata med mig hela dagen(förutom första lektion) så jag 
har väl hållt ett avstånd från henne lite rann idag, tror att de gjorde henne ännu mer 
nere/sur mot slutet av skoldagen ._.
I dunno....får se hur de blir imorn.

jag stinker pannkakor just ju, Great!
gjorde pannkakor idag som middag till mig å emeli :3
de va nice .. inte gjort de på kanske 3-4 år xD
hehe... sen vart de såklar lite mer mat.. kyckling å pommer ! :3
nichly ;)

Just nu snackar jag med Gabbe om typ hans arm som e helt svullen XD
de va rätt så roligtnär han berättade, hoppas inte de e nåt allvarligt bara o:

Yes .. nu ska jag kolla yt-klipps som jag inte gjort på ett tag :)
Cya :*

PS. har värsta jobbiga Spanska text som jag måste skriva å redovisa på måndag o.o
Feett jobbigt x.x
inte kommit så lågnt.. ska skriva om min o.o